Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Black and white tema imorgon.

Kategori: Mitt liv. O.o

HaiHai!
Imorgon kommer jag att köra ett black and white tema på skolan.
Jag ska ha svarta lösnaglar med vit dekoration på. (Ni kommer att få se dom imorgon)
Sen ska jag ha vita leggins, svarta benvärmare (vet gammalmodigt men jag gillar dom), svart tyl kjol, svart t'short eller linne, och kanske en svart kofta. Ska fråga syrran om jag får låna hennes svarta päls skor och om jag får så tar jag inga benvärmare. Sminket ska vara svart och vit och så ska jag sätta upp håret och knyta ett vit sidenband runt. :) Och sp ett sidenband runt halsen om det passar. :D
Hoppas att det blir bra.

det vart inte att baka pepparkakor idag. Men kanske på tisdag får då slutar jag tidigt. Slutar efter lunch p.g.a. att det är lucia firande. Så kommer typ bara att ha kanske 2 lektioner den dagen :D Awesome.

Men nu ska jg chatta lite och sen göra mig klar fär sängen. Ska fortsätta läsa Beautiful Dead Phonixe bok. Jag började gråta efter 20 sidor. Den är skit sorglig. :( Men den är så bra :)

BaiBai och god natt alla
..
ω  <---- haha så ful. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: