Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Då är man fortfarande sjuk. :(

Kategori: Mitt liv. O.o

Inte så värst roligt att vara sjuk när allt man gör är typ att sitta vid datan eller så sover man. Sov till halv ett idag, men var uppe ganska länge pga att jag inte kunde sova. Så nu sitter man och chattar lite och ser på anime.
Är snart på min nionde förpackning med näsdukar. Har druckit ca 3-5 glas med c-vitamin hallon. Har på mig mina Hello kitty tofflor och min kinomoliknande morgonrock.

Animen jag ser heter Yumeiro Patissiere. Det finns en säsong 2 som heter Yumeiro Patissiere Professional.
Den är faktisk riktigt bra och är snart klar med säsong 1. den finns såklart som manga. du kan läsa den via tex.
www.tenmanga.com eller www.maxmanga.com.  
Men nu ska jag fortsätta se den.

BaiBai!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: