Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Galna i tårta.

Kategori: Mitt liv. O.o

Haha, idag fyller Christinaskolan 117 år. Det firade vi med att vi i parmalentet bjöd alla högstadie elever på tårta. Det var riktigt trevlig. Vi bakade igår i ca 2,5h. Och idag bjöd vi på dem. Det var många mellan och lågstadie elever som också ville ha men dom får vänta ett par år. Andreas L från min klass och Oskar från 9c hade tårta i fejset. XD Filip tryckte tårta i Oskars ansikte och Oskar tryckte tårta i Andreas ansikte. Det var riktigt roligt. Skulle ha lagt ut en video på när Oskar fick tårta på sig men jag kan inte föra över videor eller bilder från min mobil. Och har inte heller internet på den. Men det var fler som filmade så ska fösöka hitta om dom har lagt ut en på facebook eller liknande.

Nu har jag haft båda prover och det gick säkert åt skogen. Fick hjärnsläpp under so provet och kunde knappt nå av no provet. Har väldigt svårt att lära mig no föreftersom jag inte är intresserad av det.

Men nu ska jag fortsätta läsa Ouran High School Host Club, som en tjej tipsade mig om, tack fär tipset ;)
Och så lyssnar jag just nu på Hot Chelle Rae.

BaiBai! Ha det så bra nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: