Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Hemma, trött men kan inte sova.

Kategori: Mitt liv. O.o

Har nyligen kommit hem från farmor och farfar. Vi såg "The kings speach (?)". den var okej även om jag inte kanske fattade så mycket. Vi åt gurka och morötter med grillkryddsdipp. Det var gott och nyttigt. Ska ju ha godislöfte nästa år och om jag håller det i ett helt år så får jag 2400kronor. Och pengar är ju alltid bra och ha. Även så vill man ju se bra ut till sommaren så kanske man vågar att ha mer bikini under sommaren. Nu när jag har bikini så har jag short på mig. Och när jag var i Göteborg så hade jag både shorts och linne på mig när jag badade. Men det var ju kanske inte världens roligaste. Jag är ju inte jätte nöjd med min figur men ska träna bort den. Ska skaffa gymkort och börja fara på gymmet.

Jojust det. Jag fick även en svart Ipod/Iphone laddare av min syrra. jag brukar låna hennes och ofta glömma att lägga tillbaka den och hon fick nog.

Men nu ska jag spela lite DS och lyssna på musik. ^^
Sov gott alla om ni inte redan sover men då får man hoppas att ni redan sover gott. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: