Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Mina Julklappar. :))

Kategori: Mitt liv. O.o

Fick ju ett par julklappar av släkten :) Tilloch med från min morbror Mattias Öhlund och hans familj.


Presentkort från Carlings. (200) Bodéns bokhandel (200) The Body Shop (400) Kicks (200) sen fick jag 1000 kr och ett kort där det stod att min faster Lotta skulle ta med mig på en shopping dag och jag fick 400kr att handla för av henne. :)
Carlings, kicks fick jag av mamma, pappa. The body Shop, Bodéns bokhandel fick jag av farmor och farfar. Pengarna av morfar och Mona. Kortet av Lotta.

3 skivor och en bok :) Hush Hush av Becca Fitzpatrick. Har den svenska också. Avril Lavigne - Let go. Lady gaga - Born this way & Slipknot Iowa 2011. Men den sög för den funkade inte. Och det var bara en låt på den. Fick boken och Slipknot skivan av Mangus, Maria, Måns, Melvin, Marcus. Dom andra 2 skivorna fick jag av Mamma, Pappa, syrran. Slipknot skivan var bränd från datan..


Justin Bieber affish med Ulrik Munter (:/) på baksidan. Hemgjort Nutella som smakade igetligen som bara nötter och choklad (man var god). Polkagris och choklad från Lagerhaus fick jag av min fina vän Emelie. <3 Min julklapp till henne är kvar på skolan och är inte ens klar än. :( Men ska fixa den så fort som möjligt.


Choklad ask och choklad kaka. Fick asken av Morfar och Mona. Och Marabou Non Stop av mamma. Jag skulle slå in en likadan till syrran och hon skulle slå in en till mig. Inte svårt att lista ut vad det var sen. ;)


Ritplata Bamboo. Skulle igentligen ha fått den på min fördelsedag som var i Januari. Men fick den nu i jul av min morbror Mattias, hans fru Linda, mina kusiner (deras barn) Viktor, Hannah och Stella och den är säkert från hunden Eros också. ^^

                       
Syrrans amerikanska choklas tårta
som innehöll en massa gott. ^^


Pappas prinsesstårta som en julgran
istället för en rund tråkig tårta :)


Min julklapp till farfar var jag mest nöjd med. :9
Det vart 55% choklad som jag smälte och tillsätte
pepparmin ecenss (?). Och så smälte jag lite
vit choklad. Sen hällde jag i det i hjärtformar och i
pepparkaks formar :) Han tyckte att det vart gott. :D

Men nu ska jag och syrran till farmor och farfar och se på en film med Lotta som hon fick i julklapp. :))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: