Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Nu blir det att se andra filmen :)

Kategori: Jag :)

HejHej. Nu ska jag ta och se andra filmen jag hyrde. Pirates of carabbien - I främmande farvatten.


Som ni ser så är det japanskt godis. Det finns tror jag inte precis denna att köpa på www.j-list.com men det finns liknande. Det är inte heller så dyrt. Men det berör på vad man vill ha. På www.valuta.se så kan ni se hur mycket det kostar i svenska kronor. Jag kommer att beställa lite saker därifrån troligen nästa år. Ska försöka göra det så snabbt som möjligt men just nu håller jag på att skriva en lista med varan och hur mycket det kostar. Det är ganska mycket jag vill ha så jag skriver ner allt. :) Jag vet, lite onödigt men det är roligt. Sen ska jag räkna ihop totala summan och sen via valuta.se se vad det kommer att kosta i svenska kronor. Det kommer nog att bli ett part 1000 kronor. Men jag köper det biligaste och det jag mest vill ha först. Sen får jag se. Jag håller ju på att spara till en Japan resa och då kommer jag troligen att köpa en massa där. När jag far dit blir troligen efter att jag gått ut gymmnasiet. _:)

 

Bonne nuit. :=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: