Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Oj, haha,

Kategori: Mitt liv. O.o

Oj, det var då ett par dagar sen jag bloggade sist. Har som glömt eller inte orkat. Men detta är vad som har hänt under dessa få dagar:
Jag har fått veta att jag ska till sjukhuset 20/12 för att fixa örat. Så jag missar fotbollstuneringen på skolan.
Lille jul är 9/12 och jag får inte fara pga. det ska vara dop då. Just när jag frågade om jag fick fara så ringde dom och sa att det var dop då.
Jag har tjatat och kanske så får jag tona håret.
Har en massa nya rivsår på armarna som svider.
Jag for inte på Biskopens buckla med ku.
Datan har blivit extremt seg nu.

Det som har hänt idag var att jag var på öppethus på strömbacka med Emelie.
Konditori/bagare kan man inte gå på backa så man måste gå i Luleå. Öppethus i Luleå är nästa lördag. :/ Så kan inte fara. Har en massa broshyrer om olika kurser, klasser, utbildningar eller vad man ska kalla det.
Men det var roligt och vi hittade faktiskt till alla vi kollade på. men det var ju skyltat och så var det elever som beskrev vägen. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: