Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Pepparkakor :D

Kategori: Mitt liv. O.o

Har idag bakat lite pepparkakor och gjort mitt lilla pepparkaks hus. Den är inte klar än och bilder kommer imorgon då den är klar.

Bilder på mina naglar blev inte idag. Limet var slut och jag har inte hunnit ta kort än men imorgon så slutar jag tidigt och ska kanske på stan och kolla efter nå billiga lösnaglar. Kanske får med Emelie.... XD
Jag behöver nya lösnaglar och lösögonfransar. Vet inte om jag hinner köpa före jul men kanske en av dom. Men det beror på hur mycket jag har kvar av pengarna efter att jag har köpt alla julklappar. Tänkte göra ett par nnaglar med jultema. Om jag inte hinner så målar jag direkt på mina nahlar julmorgonen.

8 dagar kvar till min lilla operation eller vad man ska kalla det. Och nej, jag ska inte fixa näsan som Kissie. Jag ska fixa mitt öra. det är lite blått och det ska nu bort. Så min öronsnibb kommer att bli lite mindre... Det är ju synd, och vet inte om jag kommer kunna ha örhängen efter det. Hoppas att jag iallafall kan ta på ena örat... Men då kan man ju inte ha stora kanske.. Det ser väll bara konstigt ut? eller?





Lite bilder jag tog igår.
Perfymen är Avril Lavinges nyaste Wild Rosa, och det foljer med en liten ring om ni ser den på flaskan. Köpte, nej fick den av farmor när vi var ute och shoppade. Minns inte vad affären heter med det är en liten butik med en massa perfymer och lite smink. Ni som bor i Piteå vet nog var jag menar.

Ving ringen köpte jag för 19kr på Gina Tricot.

Askarna kommer från Sciens fiction bokhandel i Stockholm och Göteborg men Hello Kitty asken kommer från Fankrike. Fick den av min syrra när hon var där med franskaklassen.

Sen är det ett Thomas Sabo armband och halsband som jag fick i konfa present, Hello kitty tvål/hudkräm eller likande som jag köpte för ett tag sen på H&M, 2 st cupcakes läppglans burkar som är från Cubus. Tror dom kostade ca 29kr. Örhängerna är från Glitter. Köpte en hemlig påse och fick med dom. Sen är det en svart stjänformad ask. I den är det lite lite läppglans och kommer från H&M, tror jag köpte den när det var rea. Läppstiftet har jag fått av syrran och det glittrar. :)
Sen är det 3 ringar som knappt syns. 2 av dom köpte jag på loppis och har en svart diamant liknande pärla på sig, sen är det en fake diamantring från Buterix (?) från Stockholm. Den affären är en halloween/bus affär. Dom har kostymer, peruker, fake troffeer och en massa annat. Den kostade 10 kronor men det guldiga blir till silver efter ett tag. :/ Och man blir blågrön runt fingret.
Men nu ska jag vaka, men måste stänga av data. Ska nog läsa en av mina miljoner böcker jag har hemma just nu.
Nån som har et bokförslag? Helst nån romantisk. Jag gillar romantik. :D

Godnatt alla. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: