Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Snart slut på året.

Kategori: Jag :)

Nu är det bara 1 dag kvar tills nyår.
Nästa år blir det godislöfte och kanske 2400 kronor att tjäna. Om jag har godislöfte i ett år så får jag 2400kronor.
Ska höra med pappa om jag får det och om jag får det så ska jg höra om jag får 200 kronor i månaden. Om jag lyckas hålla det i ens en månad. Men det måste jag annars blir det ingen data på en månad. Jag, mamma, pappa, syrra, farmor, farfar och min faster Lotta har skrivit på en "kontrakt" som vi gjort. Där stpr det att vi inte får äta godis på 6månader, bara fika om vi blir bjudna men då får man endast fika 1 sak, inge chips eller ostkrockar, bara popcorn, bara nått gott på lördagar efter middagen. Asså en liten efterrätt. Och om vi inte håller det så får den personen som bryter det inte sitta vid datan på en hel månad. Så om jag inte håller det så blir det en bloggpaus på en månad. :( Men om typ pappa eller farfar måste betala räkningar så får dom det. Jag, pappa, Carro och Lotta kommer typ att dö om vi inte klarar det. Farmor, farfar och mamma sitter inte så mycket vid datan.

Men nu ska jag underhålla mig med nått roligt på datan. Se på anime, läsa manga eller spela sims. eller alla 3 :DD

ByeBye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: