Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

So prov idag och No prov imorgon.

Kategori: Mitt liv. O.o

HaiHai!
Idag har jag So prov. Vi har samhälls ekonomin just nu.
Igentligen så skulle vi ha No prov idag också men föreftersom vi har ett till prov idag så blev No provet flyttat till imorgon. Hoppas jag klarar båda proven för jag har inte skrivit så mycket på No:n. Jag har inte hittat alla svar och man får nästan aldrig hjälp pga. det är alltid nån annan som behöver hjälp och så har vi ju bara en lärare. Men sen så ska jag ju stanna kvar på skolan idag och baka tårtor till skolans födelsedag imorgon. Christina skolan fyller 177 år tror jag det var. Så vi i parlamentet ska baka en massa tårtot till klasserna. Sp jag får plugga hjärnet när jag kommer hem.

Nu är 9:ans dansklass i Stockholm. (Otur för min kompis Emelie går i dansklassen) Så nu har jag ingen att vara med. Jaja, jag har ju inte tid att vara med nån, men Emelie är i min No grupp och hade kunnat hjälpa mig med frågor som jag inte kunde. Jag vill så gärna inte behöva göra omprov. Tror jag alltid gör omprov på no:n. Det är ett av mina sämsta ämnen. Men man behöver väll inte ha bra betyg i No för att bli bagare/konditor?

Men nu ska jag plugga, fixa håret och ta reda på när bussen till skolan går.

BaiBai!
Och lycka till alla ni som har prov. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: