Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

So tired.. but must to homework..

Kategori: Mitt liv. O.o

Hej. Tja.. Igentligen är jag inte så trött.. MEN????!! Vart tog alla saker till att skriva vägen???!! Konstgt.. Men jaja,jag ska böja med att skriva om första lässtuden i boken. Sen ska jag fortsätta läsa till kanske stopp 2. Troligt så skriver jag det imorgon.. Eller så läser jag nu och slriver när jag har läst ut boken.. ag har markerat vart jag har stannat. Asså det som jag ska skriva om. Så.. Men nu ska jag stänga av datan, göra 2 flätor i håret, tvätta ansiktet, bortsta tänderna, och sen läsa boken. Men såklart så ska man kanske ta på sig pyamas och slänga bananskalet så jag inte får 1.000.000 bananflugor i mitt rum.. Hehe BaiBai. Då SKA jag skriva ett inlägg imorgon. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: