Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Becca Ftizpatrick.

Kategori: Mitt liv. O.o

Becca Fitzpatrick har skrivit Hush Hush (Fallen ängel), Crescendo (Förlorad ängel) och Silence (?)
Den sista boken Silence har inte kommit ut än men kommer den 4 Oktober. Vet dock inte när den kommer till Sverige. Jag tipsar er som gillar romantiska och lite fantasy böcker att läsa dom här. jag älskar dom. Har läst dom 2 första på svenska och engelska.
Här kommer bilder på hur dom ser ut. ;)

 Nu vet jag inte om omslaget ser ut så här, men enligt en youtube video så ska den. (Jag vet jag e patetisk. Jag ser på youtube videos om en bok som det inte finns en film av. ;P ) Jag vill så gärna att det ska bli filmer av dom här böckerna. Dom är så bra. Kanske skriver lite mer om dom imorgon. Så här en liten sammanfattning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: