Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Bilder.

Kategori: Mitt liv. O.o

Tja.. Rubriken säger väll allt? Jag har tänkt att visa lite bilder som jag har ritat.^^


When an angel falls, it will never be the same.
Don't trust anyone.
You never know what's gonna happen.
(vad det står på bilden.)


Chic? Hot? Goth? ;P


Bild jag har ritat. Det är min kusin Viktor Öhlund. Han är min äldsta kusin jag har. (12 snart 13)
Han hade ett clipsörhänge som jag satt på honom. Jag vet den ser rolig ut men det är den ända bilden jag har ritat som inte är manga. ;)

Jag tog pappas kamera. Har tänkt att änvända den lite nu mera tills jag har hittat min egen kamera.

Fortfarande sjuk. Har nyligen haft en host attack med spykänsla. Vet inte om jag far till skolan imorgon. Jag hoppas att jag kan det för det var 3 dagar sen sist jag var på skolan och jag behöver mina saker så att jag kan plugga. Även om det är skön ibörjan att vara hemme så är det väldigt långtråkigt just nu. Det är inget bra på tv, vi har ingen rolig film att se på, jobbigt att läsa böcker hela tiden och långtråkigt med datan. Om jag är hemme imorgon så kommer jag att få spader. Jag saknar mina älskade vänner. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: