Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Förändring... kanske

Kategori: Mitt liv. O.o

Hej! Under vecka 40 så kommer kanske min blogg att bli förhoppningsvis snyggare. Jag har valt Bloggens arena på tema vecka. Jag hoppas att jag får det för jag behöver lära mig en del saker om bloggar och så, jag läser som bara www.fokis.se och ibland www.sofiberg.blogg.se och nån gång www.glitterbox.blogg.se

Hoppas att det kommer att bli bra ^.^

Jojust det. Ni som har sett Idol idag såg kanske Piteå's egna Fredrik Lundman. Han sjöng när min mormors syster dog förra året. Han är grymt bra.

 Hehe lite random bild jag hittade för nån dag sen .^^ (Edward lisent to him. Dont drink from your wife. U have a kid togheter. .. Okay she's a vampire too then. But not there) ;P

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: