Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Hej!!

Kategori: Mitt liv. O.o

Just nu sitter jag och chattar med några kompisar.
3 av dom är killar och sen är det lilla Sofi. ^^

Hat också tjatat på pappa om att fara och köpa glass, jag var glass sugen igår men det regnade tydligen förmycket. Och nu regnar det igen. Men syrran är och tränar så om pappa ska hämta henne då kanske det blir glass. ;)

Jag ska inte till skolan imorgon för att jag inte är helt frisk.
Nästa vecka börjar praon, och jag har ingen praoplats. Så jag kommer att få vara med 8:orna...
Trevligt. Och min ända kompis som går i 8:an går i dansklass som man inte får vara med. Det var ju ännu trevligare...

Sen veckan efter det är det tema vecka och jag vet inte vad jag ska ha. Jag hoppas på bloggen arena. Men jag kan få matglädje eller skönhets grej. Jag vill som ha allt det men man får bara ha en sak. Min kompis har manga dör hennes syrra är en av lärarna. (Hon blev inte så glad när jag sa det till henne) XD
Men 2 av hennes kompisar har också fått det så hon blev lite gladare. ^^

Har som iget att göra just nu..

Kanske så ska jag städa rummet imorgon, jag kommer ju ändå inte ha nått att göra. Jag hoppas att jag får vara med kompisar i helgen annars så kommer jag att bli galen!!

Kanske ska man ta fram penna och papper och rita lite mer? ;)

Är ju inte så jätte bra med kläder och hår. Kanske ska man ta och försöka bli lite bättre?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: