Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Musik.

Kategori: Mitt liv. O.o

Jag lyssnar på väldigt många olika musik stilar. Här kommer några band / artister som jag lyssnar på. <3

Artist / Band                             Favolåt.
Avril Laving-                              Sk8ter boi                           
Green Day-                                21 guns
An cafe (Antic cafe)-                    Cherry Saku Yuuki
The red jumpsuit apparatus-         Your Guradian Angel
Ailucrash-                                   Cilla Turn (Turn the tide)
Rucka Rucka ali-                          Emo (Like a nazi)
Evanescence-                             Bring me to life
Taylor Swift-                               You belong with me                         
Lady gaga-                                 Born this way
Johan Palm-                                Emma-lee
Rihanna-                                     Love the way you lie
Slipknot-                                     Wait and bleed

Det dära är några av mina favoband / artister.

 Kommentera gärna om du vet nån bra artis eller band man kan lyssna på. <3~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: