Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Prao

Kategori: Mitt liv. O.o

Hej. Nu har jag fått en praoplats vid golfklubben. Vet inte vart det ligger sp jag och pappa ska fara dit imorgon, ^^
Jag ska praoa på en resturang. Ägaren heter Lina och är Lena's dotter tydligen. Lena jobbar på expedetionen (???)
Jag fick veta det av Eva som är skolan Syv.
Kanske kort varsel föreftersom det är prao nu på måndag. Jag börjar klockan nio och jag måste typ beräkna hur länge det tar att cykla från annelund till golfklubben. Iallfall 30minuter borde det ta. Hoppas inte längra.

Men just nu har jag tråkigt. Emelie har sovit över på skolan och orkar inte vara med nån, Sofi bor på andra sidan stan och om vi ska vara med varnadra så måste nån sova över. Sen bor Ella nånstans i södra Sverige typ, så det går inte. Sen har jag inga andra vänner utom SSU:are. Men dom är jag som aldrig med på fritiden. ... Såå.... vad ska man hitta på??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: