Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Roligt.

Kategori: Mitt liv. O.o

Har jätte roligt... Nea igentligen inte. Chattar med en kille och typ spelar facebook spel. Men livet är segt när man är sjuk och alla ens kompisar är på skolan.
Ska kanske till skolan på fredag men det beror på hur jag mår på torsdan.
Men jag hoppas att jag kan fara till skolan snart, jag ligger efter i typ allt just nu. :/
Jaja missade iallafall att göra soppa på hk:n i måndags. :)

Lite bilder ;D








Bilderna kommer från Stockholm. Jag var dör kring mitten av sommaren med min morbror och hans fru och mina kusiner. Vi åt middag ute, var på grönalund, åkte båt till nån mysig ö, shoppade och åkte runt lite i en hyrbil. Det var jätte mysigt. Det är så roligt att vara med kusinerna. Men lite synd att alla mina kusiner är yngre än mig, så man kan som inte fara precis ut på stan med Hannah. (Äldsta tjejkusinen. har bara 2.) Hon är 10 år nu. Min yngsta tjejkusin fyllde 1 år i sommar. Min äldsta killkusin är Viktor 12 år (13 till vintern) sen är det Måns han är lika gammal som Hannah. Dom föddes samma dag men har inte samma föräldrar (lite scary) Sen är det Melvin som är 6 tror jag. Kanske 7. (Håller inte reda) Och näst yngsta är Marcus som är 3 kanske. Jag har bara min morbror och min farbror som har bran. Dom har 3 var. Min faster har inte barn. (än, men hoppas att hon ska få) Man vill ju ha lite mer kusiner i släkten. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: