Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Sjuk

Kategori: Mitt liv. O.o

Hej! Jag är fortfarande sjuk och hoppas på att bli frisk snart. Jag har så mycket nu i venckan på skolan som ska göras. Jag ska göra en ny powerpoint som handlar om Naruto. Den är till Svenskan och min första blev fail. Men nu är det så att jag inte vet hur jag ska lyckas ladda ner pp. Har haft det men den går int att använda nå mer. Och jag kan inte göra den på skolan för det hinner jag inte. Vet ite när ag ska redovisa den föreftersom jag skulle göra det idag.. Sen har jag ett Svenska "prov" på fredag sm handlar om sagor. Jag har inte böckerna hemme så det går lite dåligt. No prov imorgon och har inte böckerna hemma. So prov imorgon ochså och har inte sakerna hemma.. Sen har jag en hk läxa som jag inte vet vilka sidor det är och såklart så är boken på skolan.. Jag vet inte riktigt om det är nått mer men sen är det så att jag kommer att bli tvungen att jobba ikapp med alla ämnerna som jag missar. OMG hur ska detta gå???

Är fortfarande galen förefter som jag inte har hittat min kamera än. Jag hoppas att jag hittar den annars måste jag köpa en ny snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: