Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Skola igen.

Kategori: Mitt liv. O.o

Jaha då var det måndag igen..
Igår så försökte jag läsa klart tredje boken i twilight serien. Jga lyckades inte..
Men det var så bra så jag var uppe till nästan 1.
Det var så bra så att jag inte kunde somna, var nära på att ta och börja läsa på sista boken.
Men efter att jag läst klart sista boken så ska jag börja läsa boken som handlar om Bree Tanner (Heter hon så i efternamn??)

Men nu måste jag ringa Emelie och höra om jag kan lifta med henne till skolan..
Har inte så stor lust att cykla i stormen.. det blåser som bara den och det regnar.
Jag har hkk på morgonen men vet inte vad vi ska göra. Gillar inte att inte veta vad vi ska göra på hkk:n. ;P

Ses/hörs. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: