Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Tisdag

Kategori: Mitt liv. O.o

Hej, ledsen att jag inte bloggade igår. Jag hann inte sitta vid datan nå. Jag började klockan nio på golfklubbens resturang. (Praoar denna vecka)  Sen när jag slutade så for jag direkt till Emelie och var med henne till halv 5. Sen kom jag hem och åt middag och gjorde mig i ordning för KU (kyrkans unga) sen kom jag hem efter 9 och hann inte sitta vid datan.
Hann inte blogga imorse heller för det vart strömavbrott.
Hann inte heller efter jag kom hem för jag gick halva vägen sen hämtade pappa mig på skolan, sen skulle han handla och nör jag kom hem så var jag helt slut och efter att jag hade ätit så gjorde jag mig i ordning för ssu som jag nyligen kom hem från.

Det har inte hänt så mycket idag förutom strömavbrottet och så..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: