Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Frågor. :)

Kategori: Listor & tester. ^^

Hejhej! Ledsen för så sent inlägg, kom på nu att jag inte bloggat nått idag. Så här kommer lite frågor. :)

1. Hur gammal är du om fem år? 21, oj.. det var ju mycket O.o

2. Vem var den sista du träffade? pappa kanske. Vet inte. ;P

3. Hur lång är du? 164-166cm kanske. Var ett bra tag sen jag mätte mig sist.

4. Vilken var den senaste film du sett? umm... jo justdet, Ponyo. :) En anime film.

5. Vem ringde du senast? Emelie.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ok. Till Emelie

7. Vad är dagens planer? Sova, det är ju ganska sent och jag ska till skolan imorgon. 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa. Om man ringer hem och mamma svarar så blir det bara jobbigt.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?  Gifta.

10. När såg du senast din mamma? bara nån timme sen.

11. Vilken ögonfärg har du? grön/blå/grå kanske. har typ en blandning.

12. När vaknade du idag?  10-11 tiden.

13. Har du någon gång hittat en katt? tjaa, har ju en katt hemma så, ja.

14. Vilken är din favoritplats? Vars som helst bara det är med Ella. <3

15. Vilken plats föredrar du minst? Hemma. :/

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Asså, sånt här är ju svårt att veta men förhoppningsvis i min egen lägenhet eller mitt egna cafe.
 

17. Vad skrämde dig som barn? Umm.. Bra fråga.. troligen spöken under sängen. XD

18. Vem fick dig att skratta senast? Emelie, och det var bara igår kväll. Var ju och bowlade med henne.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vinylskivor?

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Antligen med bara linne eller en t-shirt och shorts. Eller med min hello kitty pyamas eller miffy nattlinne. (ja, jag vet lite barnsliga men har inte orkat käpa nya)

22. Hur många kuddar har du i sängen? 5. 3 som jag sover med och sen 2 som är prydnadskuddar. 

23. Hur många landskap har du bott i? 1. Bott i piteå i hela mitt liv.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ummm... är bara 16 och dricker ju inte. Och ska inte börja med det. Vill inte förkorta mitt liv utan vill leva ett nyktert liv.


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor. Hatar att vara barfota. Fast såklart skor ute.

26. Är du social? Nepp, väldigt blyg.

27. Vilken är din favoritglass? IGLOOOOO!!!!! För er som inte minns den eller aldrig har fått uppleva den så är det colaisglass med 2 pinnar så man kunde dela den i 2 och få 2 glassar. Fast det var inte ofta man fick äta upp hela själv.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Hmmm, köpa en Iphone, ny radio, en tv, kläder, skor, smycken, tyg, baksaker och sen spara resten till ett cafe.

29. Tycker du om kaffe? Nope, smakat det ett par gånger och hatar det.

30. Tycker du om kinamat?  JAAAA!!! Älskar det. Men det beror på om det är kryddstarkt. Klarar inte riktigt av stark mat.

31. Vad dricker du till frukost? Dricker?? Vatten ibland.

32. Sover du på någon särskild sida? Svårt att säga, vet ju inte hur jag sover när jag sover.

33. Kan du spela poker?  Nej, nej och nej. Folk har försökt lära mig det men det går inte.

34. Tycker du om att mysa? njaee... myser som aldrig.

35. Är du en beroendemänniska? Nej?!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nepp, men känner andra som har samma födelsedag. Som tex mina 2 kusiner. Födda samma år, månad och dag men har olika föräldrar.

37. Vill du ha barn? Såklart. Men inte just nu, ;P Men ska troligen adoptera.

38. Kan du några andra språk än svenska? Lite franska, japanska, spanska, danska, tyska, kinesiska och såklart mycket engelska.

39. Föredrar du havet eller en pool? Havet, det är så skönt att bada i vågorna.

40. Vad spenderar du helst pengar på? Hmm, kläder, och en massa annat onödigt.

41. Äger du dyra smycken? Umm, en äkte guldring, men den är lånad av mamma, har även Thomas Sabo smycken, sen har jag nog inget dyrare,

42. Har du någon gång testat narkotika? Nej, har du?!

43. Vad var det senaste du stoppade i munnen?  Tandkräm

44. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, Emelie troligen. Hon gjorde kullebytor när vi bowlade igår. 

45. Välj ett ärr på din kropp? När jag var liten så skulle jag mata ankor och rev mig på ett grönt stå stängsel. Så nu har jag ett ärr på armen vid armbågen.

46. Vad har du för ringsignal? Olika. Det beror på vem som ringer. Men 21 guns av Green Day när Emelie ringer mig.

47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Förhoppningsvis.

48. Flirtar du mycket? Nepp, aldirg flörtat i hela mitt liv... Eller vänta, jo en gång men en kille som heter Tristan och kommer från Holland. Han var såååå snygg. <3

49. Vart togs din profilbild för din blogg? Umm.. profilbild... ehhh... hos Emelie tror jag... tralala~

50. Kan du byta olja på bilen? Neeeeej. Har ju ingen bil och ska inte saffa en tror jag. Men ska ta körkort.

51. Har du fått fortkörningsböter? Har ingen moppe, epa liknande bil eller bil, så nej.

52. Vilken var den senaste bok du läste? Håller på med Flyga drake som är en bok hela klassen ska läsa :/ Ville hellre läsa Saras nyckel.

53. Läser du dagstidningen? Inte så ofta mest serierna. Men om det finns nått intresant så läser jag det.

54. Prenumererar du på någon veckotidning? Frida kommer ju inte precis varje vecka men premunerar på den. Har prenumerat på Kalle anka, Winx club ich Shojo star.

55. Dansar du i bilen? I bilen??? Går det ens?

56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit rock. <3 Awesomeeee

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? nån manga figur.

58. När var du i kyrkan senast? För ett par månader sen när jag var på dop.

 

 

Så, nu har ni fått veta lite mer om mig. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: