Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Hemma i kalla Piteå.

Kategori: Jag :)

Nu har man för ca 1h sen kommit hem till lilla kalla Piteå. Har haft en underbar helg med Emelie. Vi pimplade, åkte snöskoter, tolkade bakom skotern, lekte i snön (Första gången för mig i vinter) och vi såg på tv, spela sims och var tvungen att gå en bit för att gå på toa. Deras funkar inte så vi fick gå till en gammal skola. Igår var det en pimpel tävling som jag kom 2:a i. Jag var med i barngruppen. Den var en liten kille som slog mig med typ 300g. Började fundera på om han har fått hjälp med att samla fisk av sina föräldrar. I mina öron så låter det mycket för en liten pojke att få på 2h. Men jaja, alla fick ju pris. Jag fick en godispåse som jag gav till Emelies kusin Hanna och så tog jag en stor påse chips. ;) Men dom behöll jag. Emelie kom sist med 0g. Haha~ Vi överröste Hanna med godis och leksaker som man fick. Hon fick hopprep och såpbubblor. Men nu blir det att snart fara och handla till cupcakes som Amanda ska få imorgon då hon fyller år. Emelie ska skicka bilder till mig senare så då blir det lite bilder. ;))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: