Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Ingen final för oss. :(

Kategori: Skola

Vi vann första matchen med 4-2. Då spelade vi mot 7b. Men dom gjorde inte ett enda mål. Deras handikapp var 2 poäng. Sen spelade vi mot 8bd. (Dans och vanlig klass) Där förlorade vi men vi kunde ha vunnit om dom inte hade haft 1 poäng i handikapp. Vi fick 2 poäng (som vi förtjänade) och dom fick 3p. Vars 1 var handikapp. Det kunde ha blivit straffar om dom inte hade fått 1p. Men såklart dom är yngre och vi äldre är "bättre" på sport. Seriöst, ingen i klassen spelar bandy och vad jag vet så har ingen gjort det. I 8:an så var det flera som spelade och ändå så fick dom handikapp.

men nu måste jag skynda mig till lektionen. Börjar om 1min.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är tre i din klass som spelar innebandy och det heter mål inte poäng. Det var bara 8b och en enda tjej från dans eftersom de var för få. Tack

    2012-04-04 | 22:33:06
  • Anonym säger:

    Det är 3 i din klass som spelar innebandy och det heter mål inte poäng. Ni spelade mot 7b och 8b inte Bd, det var bara en från d med eftersom de behövde en till tjej

    2012-04-04 | 22:36:26

Kommentera inlägget här: