Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Okej, måste skynda miiiiiiiiig~

Kategori: Jag :)

Måste göra klart en uppgift om surrealism som måste bli klart idag.Och måste fara om mindre än 1 och en halv timme. Vi har ju innebandy tunering idag på skolan. Och det är surt att om man går i en klass under så får man 1 poäng automatiskt och om man går 2 klasser under får man 2 poäng automatiskt. Min klass skulle ha vunnit över 8:an förra året på fotbolls tuneringen om det inte var för detta sega regel som vår rektor Mona har bestämmt. (Om jag ska vara ärlig så är hon inte en så värst bra rektor, Bosse var mycket bättre. Mona stängde ju även av idrottslyftet för att det var för få som kom på det. Men HALLÅ!!! Det kom ju iallafall några, varför utsätta dom från att inte få vara där bara för att det är för få.)

 

OJJJ, nu måste jag gå och dusha. Annars hinner jag inte. Sen måste jag äta frukost, städa rummet lite snabbt och så så måste jag göra läxan.

 

Byeee~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: