Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Stockholm~

Kategori: Jag :)

Konichiwa! ^.^

Har pratat idag med Lotta om att kanske (troligen) fara till Stockholm och leta efter en examens klänning. Det är så svårt att hitta här i Piteå. Vi har varit i alla klädes butiker men hittade inget jag gillade. Så då kommer jag att fara till Stockholm och kolla efter en klänning och skor. Säkert mer saker. Vi ska även gå till Shock och kanske Cocco. Sen blir det kanske att fara in till Cupcake stockholm eller vad den nu heter. Där kan man köpa flera olika små cupcakes i olika smaker <3 Sen blir det ju även att far in till JC och Åhlens. Säkert HM också. Man måste ju kolla en massa. 

Gjorde en påsktårta idag och den blev riktigt bra. :) Nu är det lite sent och ska stänga av datan så bilder på den kommer imorgon om jag hinner. Ska ut med Lotta, pappa, Carro, farfar och Dixie (Hunden) och pimpla. Även grilla pinnbröd och korv. Så byebye sov sååååå gott alla sötisar. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: