Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Tillbaka.

Kategori: Jag :)

HejHej! Jag vet att det var ca 2 dagar sen jag bloggade sist, men pappa trixade med internet kablarna så fick tillbaka internet idag. Så lite kortfattat vad som har hänt dom 2 senaste dagarna.

Igår gick jag med Emelie på tjejkväll. Vart inget större fynd än glass och så tog jag ett hål i örat. :) Men det gör ont som bara den. Specielt igår när jag skulle ta på mig moppehjälmen.

Var sjuk idag. Hade enormt ont i magen när jag vaknade så stannade hemma.
Syrran kom hem idag från Kolmården. (Stavas sååå??????) Och ska baka nått till hennes "kalas" imorgon. Det blir citron cupcakes och choklad cupcakes.

Tror inte att så mycket mer har hänt... :)

 Lite som jag har köp för ett par dagar sen. :)

Btw, kommer att lägga upp lite mer bilder på inlägget med cupcakes receptet, och så kommer ett recept på "Chocken pot pie" lite senare. Lagade den idag. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: