Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Dag 02 - En låt som du hatar.

Kategori: Mitt liv. O.o

En låt som jag verkligen inte gillar är Justin Biebers låt Boyfriend.
Den passar honom inte.
Han sjunger alltid typ söta bra låtar men den här.
Asså nee, gillar verkligen inte den.
Den passar honom inte.
JAG tycker att den är för vuxen för honom.
JAG har fått uppfattningen av att han är en söt kille som sjunger söta låtar.
Btw, tycker inte att han är söt men ni kanske fattar vad jag menar.
 
 
 
Okej, vet inte varför det blir så här med videorna men här kommer länken ---> http://www.youtube.com/watch?v=4GuqB1BQVr4

Kommentarer

  • Bob säger:

    Han kan ju inte vara liten för evigt.

    Svar: Jag vet men oftas som jag märker så förändras inte alla artister när dom blir äldre. Ofta så har dom samma sorts musik.
    Amanda

    2012-07-01 | 11:48:21

Kommentera inlägget här: