Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Forever alone.

Kategori: Jag :)

Har ingen att va med. :/
Tänkte höra med Sofi om jag kunde sova över där men hon skulle vara med några kompisar.
Så nu blir det att sitta hemma och se på dr quinn eller nått annat på datan. Kanske far och köper lite godis eller nått.
Emelie är inte hemma och kommer inte hem förens imorrn eller på måndag. Sen åker hon igen och är borta hela tisdagen.
My life is boring.
Ska fundera på när jag ska fara till Luleå och kolla vart skolan jag ska börja på ligger. Det finns ju ett skolområde men det är flera byggnader så vet inte vilken jag ska gå i.'

Have a great saturday night everyone.
PS: Kom gärna med förslag på filmer jag kan se på. Men inte ps I love you eller vad den nu heter. (Minns inte namnet på andra filmen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: