Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Natti.

Kategori: Mitt liv. O.o

Ska nog sova nu.
Skit trött.
Sofi sover över här och vi har gjort smores. Fick värsta skrattattacken. Och det hjälpte inte att titta på henne som gjorde miner. ;P
 
 
Städade rummet idag. Eller halft. Är inte precis klar än. Ska rensa rummet, dammtorka, rensa lite mer, dammsuga, rensa ännu mer och så.
Hur mycket jag än rensar ur rummet så blir det bara ännu mer.
Fattar inte riktigt hur det blir så.
Ska försöka få bort så mycket som möljigt ur rummet så det blir finare och mindre att städa nästa gång.
Tog ner affisher och satt upp lite nya.
Hittade en affish på en hasselmus bakom en affish på Johan Palm, och ja, jag gillar Johan Palm. Och bryr mig inte vad ni tycker om det.
Hittade även en affish på Elmo som jag satt upp. Om ni nu vet vem han är för det gör inte jag. Satt bara upp den för att han var snygg. ;)
 
Men nu kommer jag snart somna så
Oyasuminasai, yoi yume o mite ne~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: