Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Shopping~

Kategori: Mitt liv. O.o

Nu i veckan har jag inhandlat lite saker. ^.^
 
Vi köpte en glass maskin när vi var i Luleå för att köpa detta
:D Mitt förra ds gick sönder och det var billigt att köpa ett 3ds. Bara ca 1300kr.
 
På loppisen idag köpte jag detta och ett rosa linne med tryck på. Just nu är den i tvätt maskinen.
En skiva med 14 låtar + en dvd för bara 20 spänn. :DD
 
Okeeejjj. tydligen låter inte blogg.se eller min data att jag ska få lägga upp mer än 2 bilder per inlägg....
Men den sista saken var en skiva med 16 låtar.
Its hardrock hallelujah heter skivan. Och såklart så är Lordis låt hard rock hallelujah med. ^^
 
Hittade ett par snygga platåskor oxå men dom kostade 100 spänn. Om dom är dä nästa vecka och om jag har pengar så ska jag nog försöka pruta ner lite på priset. Vill helst inte betala mer än 50 spänn för ett par begagnade skor. Även fast dom (engligt hon som sålde dom) kostade över 1000 spänn som nya så är dom ganska slitna och tycker inte att dom är värd ens 100 sänn. Men vill verkligen ha ett par platå skor och fom är ganska svåra att hitta så kanske man ska ta och passa på. Det var storlek 40 och har typ det. Vi får se ifall dom ger mig skorna lite billigare. Kanske 20-30kr billigare. Men suger på att pruta sååå... heheee......
 
Gjorde en lista på saker jag ska göra imorrn. Det mesta är att cykla till olika ställen och lämna till baka böcker och filmer. Men sen ska jag även till barnens hus för att kolla om dom har sundae glas i plats. Behöver små. Typ barbie storlek. Säg gärna till om ni vet vart man kan köpa billiga såna. ^^ Ska även till step in och rensa rummet igen.. Ska försöka få bort så mycket som möjligt ur mitt rum. Som typ saker på skrivbordet. Har knappt plats med mer saker, Och behöver plats när skolan börjar igen. Annars kan jag inte plugga.
 
Men nu ska jag läsa klart mangan sen ska jag rita på datan. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: