Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Sofi gäst-bloggar :D

Kategori: Mitt liv. O.o

Hejsan gott folk jag tänkte gäst-blogga lite på Amandas blogg eftersom att hennes internet har lagt ner, och hon bad mig göra ett inlägg så då kan jag väll vara snäll och göra det! :)
Idag har jag till mesta dels varit med min finfina pojkvän och sen när han for hem så blev det att jag var med Amanda! Vi har gått runt på stan och sen tog vi beslutet att hon skulle sova här! :)
Kuligt kuligt!
Snart ska vi se film, hehe vi har massa flåd med oss så det kommer bli nice! Sen ska jag ju även ut och springa imorgon eftersom att jag inte har gjort det på ett tag nu!
Men nu ska vi gå och se nån film, mest troligt
 
 
Den är asgrym så jag rekomenderar den verkligen! :D
Aja nu ska vi se film ha det bra :)
//Sofi
i

Kommentarer


Kommentera inlägget här: