Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Tjolahopp!

Kategori: Mitt liv. O.o

Jag och Sofi har nyligen vaknat och ska snart sticka till kyrkmarknaden. :)
Igår på discot så var det roligt men jag var nervös föreftersom det var år sen jag sist var på disco.
Men jag dansade med några. :)
Först var det en kille jag inte såg ansiktet på för han dansade bakom mig. Sen drog Sofi bortmig från honom. :)
Sen var det en mexikan. Han  frågade hela tiden om vi skulle kyssas. Tydligen fattade han inte ett nej.
Fick en obehaglig känsla när han var på väg att kyssa mig så jag sa att jag måste titta till om min kompis mår okej.
Sen blev det att dansa med en jätte söt kille från syd Korea. Jag tror att han heter Thaid. Uppfattade inte namnet så bra. Det var för surrigt. Sen var han tvungen gå för hans kompis fick inte dansa med Sofi. Då frågade han jag dansade med om han fick en puss så på pussades vi. :) Gillade verkligen honom. Sen dansade jag inte med någon på ett bra tag men enligt Sofi så var med nån kille som kollade in mig hela tiden. Typ 1h senare så dansade jag med Thaid igen. Med mitt dåliga minne så kom jag inte ihåg hur Thaid såg ut så märkte inte att det var han. Sen vart han tvungen att gå igen :( och då fick jag en till puss. <3
Jag hittade Mikaela. (en från min förra klass lillasyster) så jag och Sofi dansade med henne. Sen gick hon för att leta efter sina vänner.
Jag hade jätte roligt under kvällen och ska dit nästa år också.
Men irriterade mig lite på att Sofi ville att jag skulle pussa Thaid när jag dansade med honom första gången. :P
 
Så vart jag sminkad av Sofi. Man kanske inte ser vad jag har på naglarna med det är olika flaggor. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: