Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Seg teater, men roligt påväg hem.

Kategori: Skola

Teatern jag såg idag var ganska seg och tråkig. Den var bara i knappt 30min. (Föreftersom jag inte känner mig kry så blir det ett snabbt inlägg nu)
På vägen hem när jag satt i bussen så satt han som kallade mig för hello kitty brevid mig. Han frågade äntligen vad jag heter så nu ska han sluta kalla mig för hk. Fick även veta att han heter Sebastian. :) Vi snackade om förhållanden typ hela vägen till Piteå. Sen är jag smart nog att säga att jag gillar nån... Så han började fråga mig lite om vilken klass han går i, hur gammal han är så jag sa bara hans namn sen. Han skulle ändå lista ut vem det var för vi båda känner honom. Det var lite roligt sen. Han pekade på sin mobil och typ "Den ......?" Han satt och messade med honom... Sen blev han lite freakad när jag sa att ...... har klippt sig och har nu glasögon. Sen var han lite taskigt mot honom och skrev att jag inte gillde ...... O.o Men det var föra jag sa att jag gillade honom. Det var en lite creepy sak han sa på kursen jag var på under förra helgen... Heh.... Men nu måste jag seriöst lägga mig. Hostar som en galning och det är verkligen irriterande. Vill inte bli sjuk på måndag. Vi ska vara i resturangen och vill inte missa nått i skolan. Har än bara varit ledig under måndagen för jag mådde illa. Som tur är så har vi bara en lektion på måndagar.

Natti alla sötnosar. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: