Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Feel my way through the darkness~

Kategori: Skola

Woop Woop!
Nu är det bestämmt!
Jag ska få måla om min fondvägg (?) 
Den ska bli svart och på väggen vid sängen ska ja skriva ett citat från en av mina favoritbokserier. 
"Love is to destroy and that to be Loved is the one to be destroyed
För mamma får jag inte göra detta men för pappa så får jag göra det så länge jag betalar det själv. Mitt rum så jag får göra vad jag vill med det:) 


Men nu ska jag försöka fortsätta på min engelska novell. Måste fortfarande komma på lite fler namn. Men tror jag har ett namn till en av killarna som betyder nått i boken. Asså nått speciellt. Eller vad man nu ska säga. 
Måste även kolla igenom mina skrivböcker om det finns nån lite tom hel bok. Den jag skriver i nu är trasig så..

Btw en bra engelsk fanfic om för det mesta Harry från 1D heter "After" "After 1" "After 3" Harry, Zayn, Louis och Naill är punkare och Liam är.. Öhh.. Normal? Eller vad man ska kalla honom. De handlar också om Tessa som är huvudpersonen. Hon är som Liam och hon och Harry hamnar i en relation men en del.. En massa problem. Har precis börjar med After 2 och vill gråta en massa. Det finns över 200 kapitel och det serien finns att läsa på Wattpad. 
Den är på engelska och är skriven av imaginator1D 

Men nu blir det skrivar dax!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: