Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Love is to destroy

Kategori: Skola

Min egna spökmuffinsbakelse. Inuti är det en 3 färgad muffins med sylt och vaniljkräm mellan de olika färgerna. Detta är mitt och Linns påhitt. Hon gjorde minions och jag spöken. Vi två är ett väldigt bra team när det kommer till bakelser och enligt oss två är vi de mest kreativaste eleverna i vår bageriklass. Vi gillar att göra bekelser och jag får bäst idéer när jag jobbar med henne. Det är ju väldigt bra övning med tanke på att jag vill bli en duktig konditor. :) 

Men nu blir det snart att lägga sig för mina ögonlock orkar snart inte mer. Så godnatt alla. Ska försöka göra ett inlägg imorgon under dagen. Ska verkligen försöka bättra mig när det kommer till bloggandet, men det händer verkligen inte mycket intressant i mitt liv. Men lite händer det ju då och då. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: