Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Trying hard to fight these tears~

Kategori: Jag :)

God kväll! eller nått sånt.

Rubrikerna har inte nått med mitt humör eller inläggen att göra, jag tar bara en låttext jag kan komma ihåg.

Idag har det ej hänt så mycket. Syrran målar om sitt lilla badrum. Katterna har jamat som galningar och jag har sett på typ 3 filmer idag, 
Emelie är i Turkiet hela lovet och Bea har varit med sin kille så jag har haft absolut inget att göra. Kan ju alltid städa  rummet igen eller sy mina rosetter nu när ja tänker efter.. Mitt rum behövs alltid stor städas. Måste verkligen rensa ut lite saker men ja vill inte he bort 
nånting. 
Men imorgon måste jag till bibblan och lämna tillbaka ett par skivor och hämta en bok. Sen blir det nog att lämna tillbaka Clockwork Prince för det går jätte segt att läsa den just nu. Den är inte lika bra som resten av serien. 

Måste även kolla om jag får mitt studiebidrag imorgon för ska köpa svart färg. Och så måste jag skaffa en större hylla och ha som sminkbord för allt rasar ner hela tiden :/ 
det är så mycket som behövs att göra men har sån liten ork för det. 

Jaja, godnatt. Blir nog att läsa fanfics och se på  filmer och förhoppningsvis så kommer jag kunna skriva lite mer på min novell för vill hinna så långt so möjligt nu är jag inte har nån skola. 

 /\
    l
    l
Old pic

Kommentarer


Kommentera inlägget här: