Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Education is for everyone UF

Kategori: Mitt liv. O.o

Hejhej, jag vet att det var ett bra tag sen jag bloggade och att detta inlägg kommer troligen inte intressera de mesta men skriver det ändå.
 
I börja av mitt sista år på gymnasiet startade jag ett UF företag. UF står för unga företagare och de hjälper en med att starta ett eget företag under ett skolår. Mitt företag är en insamling där pengarna går till SOS Barnbyars arbete i Kenya. Om ni vill läsa mer om det kan ni gå in på dessa sidor
SOS Barnbyar:http://www.sos-barnbyar.se/insamling/visa/847/ - där kan man även skänka pengar direkt till insamlingen.
 
Jag säljer även armband som kostar 50kr + frakt. 100% av vinsten (ca 45kr) kommer att gå till insamlingen.
Dessa är de 2 olika armbanden som finns. Storleken varierar så om man vill beställa ett armband så måste man skriva om man vill ha liten, mellan eller stor.
Ni kan även maila [email protected] om ni har några funderingar eller om ni vill beställa armband. :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    I have been exploring for a little bit for any high quality articles or weblog posts on this kind of
    space . Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this site.
    Reading this information So i'm glad to express that I've a very excellent uncanny feeling I discovered exactly what I needed.
    I most unquestionably will make certain to do not fail to remember this web
    site and provides it a look regularly.

    2021-09-23 | 00:51:10
    Bloggadress: http://https://bumss.xyz/bitcoin/

Kommentera inlägget här: