Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

My wonderland madness.

Kategori: Skola

Tänkte lägga ut lite bilder men de vill inte ladda upp så vi tar det senare.
 
Funderar på att experimentera med lite recept och göra en liten receptbok. Antagligen göra en på min bakblogg makecakemake.blogg.se (namnet suger men det var svårt att komma på ett namn till den eftersom namnen oftast är upptagen) eller så gör jag en bok, man bara om jag hittar nån som kan trycka dom billigt eftersom jag inte tänker lägga ut flera tusen kronor på detta när det är osäkert hur det kommer att gå.
 
Men nu har jag lite läxa att göra, måste skriva budget samt affärsplan sen har jag fått en uppgift i religionen så måste skriva om kast inom Indien och hinduism.
 
Så, tills vidare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: