Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Wassup?!

Kategori: Mitt liv. O.o

Vad har hänt idag alla fina läsare som står ut med mig? :)
Ska strax börja göra min religion läxa som ska skickas in imorgon. Vi ska skriva om Kastsystemet inom Hinduismen.
 
Idag på skolan blev det bak hela dagen, så gjorde Cupcakes och en tårta som var beställt. Jag har inte bilderna på datorn så dom kommer troligen senare. :)
Jag måste säga att jag hatar skorna vi har i bageriet. Det är träskor och man får så ont i fötterna när man stått i dom hela dagen.
Jag vet inte om jag kommer sakna skolan eller om det kommer vara ganska skönt att slippa den i 10 veckor. Kommer ju sakna klassen men ändå ganska skönt att slippa åka buss 2h varje dag. Vecka 7 börjar min APU och ska vara på Ekbergs här i Piteå i 8 veckor sen har jag 2 veckors lov, så ska se om jag kan få jobba där under lovet. Det är ju lov vecka 10 och 15 men ska höra om jag kan få ha APU vecka 7-14 och så jobba/ha lov vecka 15 och 16. Känns ganska sorgligt att jag snart går ut gymnasiet och sen tar skolan helt slut. Vet inte om jag kommer plugga vidare efter gymnasiet, vill det men vi får se.
 
Nu, plugg :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: