Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

"This is my fantasy."

Kategori: Jag :)

 
 
 
Är ledig från skolan idag eftersom vi gick över 1.5 h igår. Så nu har jag grymt tråkigt.
Jag vill göra några kronor jag skissat men behöver grov ståltråd och pärlor och det har jag inte. Skulle kunna cykla iväg och köpa det men tänker inte gå ut i kylan idag. Det var nog kallt igår.
 
Skulle kunna se film men vet ej vad för film att se, skulle kunna läsa men känner inte för det just nu.
Allt jag gör är skissning av kläder och smycken, men börjar få slut på idéer.
 
 
(Bara för att jag kan)
 
 

Funderar på att göra ett inlägg med bilder från olika konserter jag har varit på. (1D, Seremedy och Yohio)
Vad tycker ni?
Har ju som aldrig riktigt gjort det tidigare tror jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: