Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Saturday night

Kategori: Jag :)

Har inte gjort något speciellt idag, bara suttit och sett Dr Quinn typ hela dagen.
 
Har även nysligen kollat på lite balklänningar eftersom jag har min studentbal iår. Har funderat på vem man kan fråga till balen. Kanske lite tidigt att fundera på det men bättre tidigt än sent. :)
 
Jag vet typ hur jag vill att min klänning ska se ut, problemet blir att hitta en som liknar den så mycket som möjligt. Kan ju alltid försöka sy en men vi får se.
 
 
The Little mermaid 2 är på tv nu och har insett en sak. Sjunger inte Ariel i första filmen om att hon kan förvandlas till bubblor. Och i andra filmen, även den första, visar ju alla sjöjungfrur och sjömän sig för människorna. Borde de inte bli till bubblor då? Måste inte en människa komma på själv att nån är en sjöjungfru?
Jag har kanske fattat mig fel men det känns som om detta borde stämma.
Vet att The Little mermaid är en tecknad Disney film men ändå.
 
 
Men nu ska jag fortsätta leta klänningar. Och studentmössa. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: