Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Glee season 6.

Kategori: Filmer/musik

 
Så, såg de första 2 avsnitten av Glee säsong 6 idag och måste säga att jag inte är så taggad på att se det som jag var förut.
Jag gillar inte vad som har hänt under den tiden som är mellan säsong 5 och 6.
Förhoppningsvist så blir det bättre längre in i serien.
Ska inte säga vad som händer men enligt mig så är det inte så många positiva saker.
 
Glee går att se på www.swefilmer.com där de första 2 avsnitten nu finns, men texten suger ganska mycket eftersom den är ej korrekt översatt så att det stämmer in eller så är orden inte översatt alls.
 
Vet ej vem ena tjejen är eftersom hon ej kommit in än och måste säga att kropparna ser ej ut som om de här till Santana och Rachels huvuden... Samma sak med Kurt.. Det ser ut som dålig användning av photo shop (Kan dock ej bättre än de som gjorde denna eftersom jag aldrig använt mig av det)

Kommentarer

  • en räddande ängel säger:

    är det inte Demi Lovato, dvs Dani som jag tror att hennes roll heter? jobbade ihop med de andra tre på caféet i säsong 3 och 4 samt karaktären som spelar i Kurts band och är tillsammans med Santana

    Svar: Det kanske e hon. :o Förstorade bilden o kollade noga o det kan vara hon, men tycker bilden är så tillgjord så det e lite svårt att se tycker jag.
    Amanda

    2015-01-13 | 10:33:40
    Bloggadress: http://startingwithme.blogg.se

Kommentera inlägget här: