Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Bilder :D

Kategori: Mitt liv. O.o

Här äntligen orkat föra över mina bilder från kameran. :D
 Hello Kitty läsk :D Men det e bara hallon soda. Finns att köpa på Gottis i småstaden i Piteå. Kostar 12kr... eller 11... minns inte riktigt. <3 men nånstans där kostar det.


 Avrils senaste perfym Wild rose. Doftar underbart. <3 Den minsta flaskan som e denna kostade 195kr. Fick den av farmor igår. Hon tyckte att den doftade gott med. <3
Det finns ju även Forbidden rose som är andra perfymen o Black star som e hennes första.
 Jag o Sofi. <3 Hehe väntade på att båten skulle komma i mitten av hjärtat.

Kanske laddar ner lite emr bilder senare idag. Men nu ska jag göra mig klar o borsta håret o så. Ska se "Jag saknar dig" ikväll med Sofi på bio.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: