Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Header

Kategori: Mitt liv. O.o

Som ni kanske ser så har jag fixat en header nu. <3 Bloggen är fortfarande inte klar för jag har menyn och bakgrunden kvar.

Det kommer att ta lite tid innan allt e fixat. Lär mig via youtube. O där e det gabska svårt att hitta en video som man ska ha när det nästan bara kommer upp om hur man gör header.

Kameran är fortfarande borta. Vet inte vart den kan ha tagit vägen.. Men ger inte upp letandet. Nu när man har en blogg så vill man ju gärna kunna ta bilder till den. O förefter som jag inte har en överförings sladd från mobilen till datan så blir det att jag kan bara ta med kameran.

 
Jo just det. För er som gillar Foki så har hennes hemsida om affären öppnat. Vet inte hur länge men den heter
www.fokiwa.se  Där finns det kläder hon har sytt och mobil skal som hon har haft. (tror jag :p )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: