Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Hej.

Kategori: Mitt liv. O.o

Imorrn e sista loppisen för iår i Piteå, men jag ska inte fara. e så seg när det gäller att gå upp på lördags mornar.
Men jag ska klippa Gun's gräs. För det så får jag 200kronor :)))

Idag har varit en tråkig dag.
Fast jag har varit med Sofi så har dagen gått segt.
Klockan 6 for vu till SSU lanet o var där en stund. Jag vart så jäkla trött o for hem typ halv åtta. Hon var kvar där längre. Men jag fick inte vara med på lanet för mamma för det e för stora barn -.-'
Som om jag inte e nog stor, JAG E 15 ÅR FAKTISKT!! Det e inte precis så att jag går med blöja o dricker välling.

Men ska snart gå o läsa Twilight. Har inte ens läst första sidan :/
Men ska försöka hinna nåra sidor idag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: