Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Hej.

Kategori: Mitt liv. O.o

Laddaren e fortfarande borta men idag har jag på mig en rosa långärmad tröja som jag har fått av Sofi, och så har jag mina jeans leggins som e från JC.

Idag har det inte hänt nått specielt. Har suttit vid datan och läst twilight. <3

Men imorse vaknade jag 10 i 8 o trodde att det var skola.. Jag fick panik för jag trodde att jag hade försovit mig, men det visade sig vara söndag. :P Men det e lite svårt att tänka just när man har vaknat. :)

 www.glitterbox.blogg.se Ett ansikte man kan döda för englit vissa. Men visst, hon är vakcer men jag vill vara mig själv. Jag är född med det ansikte jag har o om jag vill bli snyggare så får man väll ta o skönhetsoperera sig. Men aldrig att jag skulle kunna göra det. Jag är nöjd som jag e. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: