Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Låtar :)

Kategori: Music~

HejHej. Håller just nu på att skriva av lite låtar. :)
Tänkte att det kunde vara lite roligt om man vill sjunga men har ingen internet.
Har skrivit av "Angel of darkness" O håller på med " Voice in the dark" Sen ska jag skriva av "Love me" av tjejernas favo kille Justin Bieber. ^^ Men sen kanske jag ska skriva av nån av Avril Lavinges låtar. Nån annan som har en bra ide på en låt som e bra som jag kan skriv av??? Kommentera gärna då. :)



Men snart ska jag kanske rita lite o läsa en bok. Tipsar boken till dom som gillar romantiska böcker, men ändå lite hemska. Den heter "Räker det om jag älskar dig"  Är ungeför vid mittenav boken nu. O efter den ska jag börja läsa första Twilight boken. Har aldrig läst dom förut men älskar filmerna. Längtar tills Breaking Down kommer. <3

Men det var nog allt för idag. Ses imorrn. Eller ses o ses man kanske ska skriva läs imorrn... Nää det lät bara konstigt. Men läs gärna min blogg imorrn oxå <3

Kommentarer

  • Zumm, Läs "twilight beroendeee" ;D säger:

    Läs twilight, sluta inte mitt i, läs alla böcker från pärm till pärm, ge det en ny chans för den här gången... för om du bara läser till en viss punkt så kommer du inte vilja lägga ifrån dig boken!

    2011-08-09 | 09:04:33
    Bloggadress: http://zummzumm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: