Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Test. Prova :)

Kategori: Mitt liv. O.o

KÄRLEK:
Är du kär just nu? -
Ja, såklart :)
Har du någon kille just nu? - nepp
Har du dumpat någon? - Har ju aldrig haft nån kille så det e lite svårt att dumpa en
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nepp.
Vem kramade du senast? - Hmmm... Igår.. Joo igåt :) Men såklart kramar ju man sina ssu polare.
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Har ju ingen kille men det skulle inte vara okej.

SKOLA:
Är du duktig i skolan? -
Hmm.. Inte så värst :/
Har du bra betyg? - I vissa ämnen har jag bättre än i andra. :)
Har du fått göra om ett prov någongång? - Hehe jaa...
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Aa :)
Sköter du dej i skolan? - Jaa........
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Jupp, ett par gånger :P
Har du mobilen på lektionstid? - Japp, kollar ju klockan på den. Man kan inte lita på skolans klockar :/
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Nepp. Pratar inte i telefon på lektions tid om jag inte nu väntar på ett samtal från föräldrarna eller nått sånt. :)

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? -
4 + en katt + ett marsvin. :)
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Daaa. Jag e bara 15 -.-'
Trivs hemma? - Njaee...
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Nepp, men det har känts som om jag bara vill rymma min väg nån gång.
Har skrikit och slagit din mamma? - Skrikit ibland. Men aldrig slagit.
Har fått en rejäl utskällning på sistone? -Japp, igår när jag glömde mobilen hemma...igen 
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - 
nepp..
Vem betyder mest för dej i din familj? -  hmmm... svårt att säga..
Du älskar din familj oavsett vad som händer? -  Jaa, såklart. Det e ju min familj. Daaaa~

VÄNNER:
Du har vänner? -
Ja, men mest innom ssu
Du brukar vara med? - Emelie, Sofi, Ella (När hon e i piteå)
Vem/vilka var du med sist? -  Sofi.. kanske Emelie...
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Jaa, såklart. Jag bryr mig inte hur dom ser ut. Bara det e nån som jag kan lita på :)
Är det okej att ha kill-kompisar? -  Jaa. (Dock att jag knappt har några... bara inom ssu. :P)
Har du pussat nån av dina kompisar? -  Japp, både tjejer o killar <3
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Heh, aldrig. Varför döda några schysta kompisar??
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - För några år sen. Men går i samma klass men typ alla dom.

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? -
Nästan, ibland e det bara jobbigt.
Putar med läpparna på kort? - Nån gång har man väll gjort det. Men inte ofta.
Tar kort på dina bröst? - daa, såklart. -.-' (varför gör man det???)
Använder foundation på läpparna? - Nepp, har ingen foundation.
Super dej packad varje helg? - Dricker inte.  :)
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Nej, men jag brukar platta håret :)
Ditt hår e knallblont? - Neeej, det e brunt men vill ha svart.

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? -
Nej, varför ska det vara okej?? Varför ska man vara kriminell o hamna i fängelset??
Vill du bli kriminell? -  Jaa såklart. (Hehe It vill man väll bli det??)))))
Varför gör du sånt här? - Tjaa, det e roligt o så :) 
Vad är inte okej med att vara kriminell? -
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? -
Nepp, har ju inte ens körkort.
Har du suttit i fängelset? - Neje, man måste väll vara 18 år för att hamna i fängelse eller?? (Sluta ställa så dumma frågor. >:( )
Vill du hamna i fängelset? - Men jag sa ju att sluta ställa dumma frågor.

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - 
Jaa för typ 1-2 timmar sen. Fick inte fara på lan :(
När grät du senast? -  nåra minuter sen, såg en sorglig anime musik video
Du har gråtit över en kille? - Japp.
Vem bråkade du senast med? - Mamma.
Har du velat ta ditt liv ? - Japp ett par gånger..

 

Prova göra detta. :) Roligt om man har tråkigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: