Wonderland Madness

Blogg om mitt liv och mina intressen.

Tjo

Kategori: Mitt liv. O.o

Idag har jag INTE varit på loppis. Orkade inte ;P O så klippte jag Gun's gräss o tjänade 200kr.
Sen fick jag 600kr från loppis pengarna. (sista gången vi stod på loppis iår) Sen fick jag 100kronor av farmor för att jag o syrran har sålt hennes saker oxå. :) Awesome 900kr på en dag. <3 O det var inte min födelsedag eller julafton. Vi åt hos farmor o farfar idag.  Sen for jag till SSU lanet o vardär i nån timme. Det var awesome. Vi var så totalt oseriösa hela tiden. O så kramades vi "nästan" alla hela tiden typ. Men nu ska jag fortsätta se på soul eater o imorrn måste jag fixa i syrrans rum så det blir städat. :P Har spelat ps2 i hennes rum. Kingdom hearts in my heart.<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: